مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 15:052023-09-10سياسي

جزییات کامل برنامه های قرآنی در دهه آخر صفر


رییس اداره دارالقرآن کریم حرم مطهر رضوی از طراحی و اجرای بیش از 10 عنوان ویژه برنامه قرآنی در بارگاه ملکوتی حضرت شمس الشموس به مناسبت آغاز دهه پایانی ماه صفر خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مصطفی احمدزاده با بیان اینکه در آستانه فرارسیدن سالروز رحلت حضرت رسول الله (ص) و شهادت امام حسن (ع) و ولی نعمت مان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) قرار داریم، اظهار کرد: اداره دارالقرآن کریم حرم مطهر رضوی به همین مناسبت، ویژه برنامه های قرآنی متنوع و مختلفی را برای زائران بزرگسال، کودکان و نوجوانان تدارک دیده است.

برپایی کرسی تلاوت رضوی با حضور قاریان ممتاز کشوری و بین المللی رییس اداره دارالقرآن کریم حرم مطهر رضوی با اشاره به اینکه 4 محفل قرآنی ویژه خواهران، برادران و نوجوانان در ایام دهه پایانی ماه صفر المضفر از سوی اداره دارالقرآن کریم حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده است، گفت: نخستین محفل کرسی تلاوت رضوی با حضور قاریان ممتاز کشوری و بین المللی است که از 20 شهریور ماه به مدت 5 روز در نوبت صبح ساعت 10 و در نوبت شب ساعت 20:30 در رواق دارالقرآن کریم واقع در صحن جمهوری اسلامی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: دومین محفل محفل اُنس با قرآن ویژه عموم زائران است که همه روز قبل از نماز مغرب و عشا ایوان در مقصوره صحن گوهرشاد بارگاه ملائک پاسبان امام رئوف شاهد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات کامل برنامه های قرآنی در دهه آخر صفر

جزییات کامل برنامه های قرآنی در دهه آخر صفر