مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 08:002023-08-30سياسي

دیپلماسی سلامت شیوه ای مهم برای ارتباط بیشتر با کشورهای همسایه و رونق اقتصادی است


عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: دیپلماسی سلامت شیوه ای مهم برای ارتباط بیشتر با کشورهای همسایه و رونق اقتصادی است.

- ایسنا/لرستان عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: دیپلماسی سلامت شیوه ای مهم برای ارتباط بیشتر با کشورهای همسایه و رونق اقتصادی است.

دکتر یحیی ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: کشور و به تبع آن در مقوله سلامت حرف برای گفتن دارد اما متاسفانه از این ظرفیت برای رونق گردشگری سلامت استفاده نشده است.

وی اضافه کرد: با وجود ارائه خدمات ارزان قیمت درمان، وجود پزشکان متخصص، تجهیزات پیشرفته و زیرساخت های لازم درمانی در کشور، از این ظرفیت برای توریسم درمانی غافل مانده ایم.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هم جواری با کشورهایی نظیرعراق و ارئه خدمات پزشکی به آنان می تواند در رونق اقتصادی کشور و لرستان موثر باشد، تصریح کرد: در این راستا دیپلماسی سلامت شیوه مهمی برای ارتباط بیشتر با کشورهای همسایه است.

ابراهیمی تصریح کرد: در حال حاضر کشورهای همجوار برای درمان به کشورهای حاشیه خلیج فارس مراجعه می کنند درحالیکه ایران با داشتن پزشکان حاذق و متخصص بین المللی می تواند از این طریق ارزآوری برای کشور داشته باشد و این امر مستلزم تامین زیرساخت های بهداشتی و سلامت در استان های غربی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی سلامت شیوه ای مهم برای ارتباط بیشتر با کشورهای همسایه و رونق اقتصادی است

دیپلماسی سلامت شیوه ای مهم برای ارتباط بیشتر با کشورهای همسایه و رونق اقتصادی است