مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 09:502023-09-04ورزشي

نگاه سیاسی از ورزش رودبار حذف می شود


فرماندار شهرستان رودبار یکی از آفت های بزرگ در ورزش را سیاسی و سلیقه ای عمل کردن با آن برشمرد و گفت: نگاه سیاسی به ورزش را در شهرستان رودبار حذف و افرادی که این نگاه را داشته باشند را باید از عرصه تصمیم گیری ورزش کنار گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودبار، طهمورث عموپور، فرماندار شهرستان رودبار صبح امروز در مراسم تجلیل از قهرمانان ملی و بین المللی رودباری عرصه ورزش در هفته های اخیر، اظهار کرد: یکی از آفت های بزرگ در ورزش، سیاسی و سلیقه ای عمل کردن با آن است که ازاین رو نگاه سیاسی به ورزش را در شهرستان رودبار حذف و افرادی که این نگاه را داشته باشند را باید از عرصه تصمیم گیری ورزش کنار گذاشت.

وی با بیان اینکه برخورد سلیقه ای به ورزش سبب ضعیف شدن آن می شود، افزود: برخوردهای سلیقه ای و سیاسی با ورزش سبب ضعیف شدن رشته های ورزشی می شود.

نماینده عالی دولت در رودبار با تأکید بر اینکه این شهرستان دارای ورزشکاران خوش نامی است، گفت: شهرستان رودبار در رشته های ورزشی  تیمی و انفرادی، دارای ورزشکارانی است که در سطح کشور و حتی بین المللی مقام ها و مدال های ارزشمندی را به دست آورده اند.

به تأکید عموپور، اداره ورزش و جوانان شهرستان باید از پتانسیل افرادی که توانمندی و نگاه ویژه به ورزش و رشته های ورزشی دارند استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه سیاسی از ورزش رودبار حذف می شود

نگاه سیاسی از ورزش رودبار حذف می شود