مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 14:252023-09-09اقتصادي

اجرای طرح تحول اکتشافات ذخایر معدنی با جدیدترین فن آوری


مدیرکل دفتر برنامه ریزی، فن آوری اطلاعات و بودجه سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور اعلام کرد که طرح تحول زمین شناسی و اکتشافات ذخایر معدنی در دولت سیزدهم با رویکرد بهره گیری از جدیدترین فن آوری ها در جمع آوری اطلاعات اجرایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضا جدیدی، گفت:  طی برنامه ششم توسعه کشور، بالغ بر 150 نیروی متخصص از سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور خارج و بازنشسته شده اند که نیازمند جایگزینی است.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، فن آوری اطلاعات و بودجه سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور با اشاره به اینکه کوچک سازی در بخش زمین شناسی و امور اکتشافات معدنی کشور باید سنجیده اجرا شود، اظهار داشت: در دو دهه اخیر به علت عدم اجرای متناسب بین کوچک سازی بخش دولتی و تقویت بخش خصوصی شاهد ریزش نیروهای انسانی متخصص و کارآمد در حوزه زمین شناسی و اکتشافات معدنی هستیم، به گونه ای که در پنج سال گذشته بالغ بر 150 نفر نیروی انسانی از بخش دولتی خارج شدند و بخش خصوصی هم نتوانسته است، به انتظارات این بخش حاکمیتی پاسخ درخور دهد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، فن آوری اطلاعات و بودجه سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور با تاکید بر هدفمندسازی ساختار و بازدهی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معنی کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تحول اکتشافات ذخایر معدنی با جدیدترین فن آوری

اجرای طرح تحول اکتشافات ذخایر معدنی با جدیدترین فن آوری