مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 09:202023-09-12سياسي

64 باب مغازه اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) و 132 مغازه قبرستان نو تملک می شود


ساماندهی وضعیت اطراف حرم مطهر یکی از دغدغه های شهرداری قم است و در این رابطه 64 باب مغازه پیرامون حرم مطهر با همکاری دستگاه های استانی تملک می شود.

- 64 باب مغازه اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) و 132 مغازه قبرستان نو تملک می شود ایسنا/قم شهردار قم گفت: ساماندهی وضعیت اطراف حرم مطهر یکی از دغدغه های شهرداری قم است و در این رابطه 64 باب مغازه پیرامون حرم مطهر با همکاری دستگاه های استانی تملک می شود.

دکتر سید مرتضی سقاییان نژاد با اشاره به اقدامات شهرداری قم در هسته مرکز شهر، اظهار کرد: یکی از اقداماتی که در راستای همکاری با اجرای طرح امنیتی حرم مطهر حضرت معصومه (س) انجام خواهیم داد، تملک 64 مغازه در فضای پیرامونی حرم مطهر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سقاییان نژاد با بیان اینکه این مغازه ها از درب یک تا درب 6 حرم مطهر واقع شده اند، افزود: مذاکره برای تملک این املاک آغازشده است و تأمین منابع با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان قم انجام می شود.

شهردار قم تأمین منابع این تملک ها از اراضی 48 هکتاری پردیسان را مورد توجه قرار داد و گفت: این اقدام برای تأمین امنیت اطراف حرم مطهر و تقویت فضای قدسی آن ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

64 باب مغازه اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) و 132 مغازه قبرستان نو تملک می شود

64 باب مغازه اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) و 132 مغازه قبرستان نو تملک می شود