مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 22:502023-09-21اجتماعي

چه خبر از آخرین وضعیت محور سیل زده بهادرآباد-رودبارجنوب- زهکلوت؟


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان از پیشرفت فیزیکی 95 درصدی احداث پل چهار دهانه در محور سه راهی بهادرآباد _ رودبار _ایرانشهر که بر اثر سیل دی ماه سال 1400 صدمه دیده بود خبر داد.

- ایسنا/کرمان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان از پیشرفت فیزیکی 95 درصدی احداث پل چهار دهانه در محور سه راهی بهادرآباد _ رودبار _ایرانشهر که بر اثر سیل دی ماه سال 1400 صدمه دیده بود خبر داد.

وحید میرافضلی 30 شهریورماه در حاشیه بازدید از روند بازسازی و احداث ابنیه های فنی خسارت دیده بر اثر سیلاب ها در سنوات قبل در محور سه راهی بهادرآباد _ رودبار جنوب _ ایرانشهر گفت: احداث چهار دهانه هفت متری پل در محدوده روستای رحمت آباد که بر اثر سیلاب دی ماه 1400 خسارت دیده بود هم اکنون با پیشرفت فیزیکی 95 درصد و با اعتبار هفت میلیارد تومان در حال انجام است و به زودی با تعیین پیمانکار عملیات خاکی و آسفالت آن نیز آغاز و به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به روند احداث یک دستگاه پل با 20 دهانه 10 متری در ورودی شهرستان زهکلوت افزود: پس از سیلاب های سال 1400 با توجه به حجم زیاد آب ورودی به پل پرچم و عدم توانایی این پل در انتقال آب که منجر به تخریب جسم راه و آبگرفتگی معابر شهری شد، احداث پل مذکور در دستور کار اداره کل راهداری قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه خبر از آخرین وضعیت محور سیل زده بهادرآباد-رودبارجنوب- زهکلوت؟

چه خبر از آخرین وضعیت محور سیل زده بهادرآباد-رودبارجنوب- زهکلوت؟