مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 10:452023-08-23سياسي

آمادگی نیروی زمینی سپاه برای خدمت به زائران اربعین


نیروی زمینی سپاه در تمام مبادی ورودی و خروجی کشور آمادگی خدمات رسانی به زائرین اربعین را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به ایام اربعین حسینی، گفت: امروز شاهد امنیت پایدار در مرزها هستیم و مرز نشینان در کنار نیروهای مسلح نقش مهمی در تامین امنیت مرزهای کشور دارند.

در سایه این امنیت پایدار در مرزها، نیروی زمینی سپاه در تمام مبادی ورودی و خروجی کشور آمادگی خدمات رسانی به زائرین اربعین را دارد.

وی افزود: در مرزهای باشماق کردستان و تمرچین آذربایجان غربی با بسیج تمام امکانات، برای خدمت به زائرین اربعین پای کار هستیم و امیدواریم رضایت مردم را جلب کنیم.

سردار پاکپور بیان کرد: در راستای خدمات رسانی به زائرین پاکستانی که قصد دارند از مسیر ایران در راهپیمایی اربعین شرکت کنند، در مرزهای جنوب شرق از ظرفیت های نیروی زمینی سپاه برای تسهیل در جابجایی و تردد آن ها استفاده می کنیم.

سردار اخوان معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه نیز عنوان کرد: تعداد 385 نفر از کادر تخصصی بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در قالب 4 بیمارستان سیار تخصصی در مرزهای تردد زوار اربعین حسینی و 1 بیمارستان و 1 پست اورژانس سیار در مسیر راهپیمایی نجف تا اربعین در کشور عراق به زائرین اربعین امام حسین علیه ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی نیروی زمینی سپاه برای خدمت به زائران اربعین

آمادگی نیروی زمینی سپاه برای خدمت به زائران اربعین