مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 10:152023-09-19اقتصادي

کشاورزان چهارمحال و بختیاری محصولات خود را سریع تر برداشت کنند


رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: کشاورزان استان با توجه به آغاز زودتر از موعد بارش های پاییزی هر چه زودتر نسبت به کشت پاییزه اراضی و برداشت محصولات کشاورزی خود اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین برزگر صبح امروز در جمع خبرنگاران چهرمحال و بختیاری گفت: با توجه به کاهش دما طی هفته های اخیر در استان و پیش بینی های هواشناسی مبنی بر آغاز زودتر از موعد بارش های پاییزی و استمرار بارندگی ها بیش تر از حد نرمال 2 چالش اساسی در حوزه برداشت و کشت محصولات کشاورزی خواهیم داشت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کشاورزان با توجه به آغاز زودتر از موعد بارش های پاییزی هر چه زودتر نسبت به کشت پاییزه اراضی خود اقدام کنند.

وی افزود: بخش عمده ای از برداشت محصولاتی مانند غلات و حبوبات در استان انجام شده اما برداشت محصول از سطح زیرکشت سیب زمینی، ذرت علوفه ای و چغندرقند عمدتا باقی مانده است و امیدواریم عمده این محصولات نیز تا قبل از آغاز بارندگی ها انجام شود.

برزگر اضافه کرد: توصیه می کنیم کشاورزان حدالمقدور ماشین آلات موردنیاز برداشت محصولات را از هم اکنون هماهنگ و همچنین نسبت بیمه کردن اراضی کشاورزی کشت های پاییزه و بهاره اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان چهارمحال و بختیاری محصولات خود را سریع تر برداشت کنند

کشاورزان چهارمحال و بختیاری محصولات خود را سریع تر برداشت کنند