مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 15:252023-08-28سياسي

موسوی مقدم: هرجا بر اساس تفکر لیبرال دموکراسی غربی گام برداشتیم عقب ماندیم


نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: هرجا که انقلابی و بی محابا کار کردیم به نتایج مطلوبی رسیدیم، اما هرجا بر اساس تفکر لیبرال دموکراسی غربی گام برداشتیم عقب ماندیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، چهارمین همایش سراسری مدیران و کارمندان تراز انقلاب اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور فریبرز خزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران، بهروز بزرگی دبیر همایش مدیران و کارمندان تراز انقلاب اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین سیدرمضان موسوی مقدم نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، در مجتمع فرهنگی رسول زاده برگزار شد.

موسوی مقدم در این مراسم ضمن تشکر از مسئولان بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اگر بخواهیم تعریفی از کارمند تراز انقلاب اسلامی ارائه دهیم، باید شاخص ها، ملاک ها و معیارهای انقلاب را با کارمند و مدیر تطبیق دهیم.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید با بیان اینکه همه ما ویژگی های انقلاب را می دانیم و حضور امروز ما هم جنبه یادآوری دارد، تصریح کرد: همواره باید این ریل گذاری را جهت اهداف انقلاب پیش ببریم و اگر انحرافی وجود دارد آن را اصلاح کنیم.

امروز خلاصه ویژگی های انقلاب در همان شعارهایی است که بر پایه اسلام، مردم و رهبری بود که با اقدامات انقلابی انجام دادند و محصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی مقدم: هرجا بر اساس تفکر لیبرال دموکراسی غربی گام برداشتیم عقب ماندیم

موسوی مقدم: هرجا بر اساس تفکر لیبرال دموکراسی غربی گام برداشتیم عقب ماندیم