مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 13:552023-08-26اقتصادي

ذخیره بیش از 12هزار تن کودکشاورزی برای کشت پاییزه درهمدان


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزری استان همدان از ذخیره بیش از 12هزار تن انواع کودهای کشاورزی یارانه دار در انبارهای این شرکت خبرداد.

- ایسنا/همدان مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزری استان همدان از ذخیره بیش از 12هزار تن انواع کودهای کشاورزی یارانه دار در انبارهای این شرکت خبرداد.

بهروز الیاسی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان وظیفه تهیه و تدارک، توزیع، حمل و نقل و فروش انواع نهاده های مورد نیاز کشاورزی به ویژه کودهای کشاورزی را عهده دار است، اظهار کرد: در سالجاری، 123هزار تن انواع کود شامل 98 هزار و 341 تن کود ازته ، 18هزار و 311 تن فسفاته و شش هزارو 875 تن کود پتاسه در برنامه کودی استان بود.

وی تصریح کرد: هم اکنون بیش از 12 هزار تن انواع کودهای کشاورزی یارانه دار در انبارهای شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان برای کشت های پاییزه استان ذخیره شده است.

الیاسی خاطرنشان کرد: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان با 94 کارگزار فعال در 10 شهرستان استان عملیات توزیع را انجام می دهد که در یکسال گذشته به منظور رفاه حال کشاورزان در مناطقی که دسترسی به کودهای کشاورزی مشکل بود، 18 مورد مجوز عاملیت جدید صادر شد .

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان افزود: این شرکت با تأمین صد در صدی کودهای کشاورزی مورد نیاز استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره بیش از 12هزار تن کودکشاورزی برای کشت پاییزه درهمدان

ذخیره بیش از 12هزار تن کودکشاورزی برای کشت پاییزه درهمدان