مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 09:452023-09-12اقتصادي

41000 زن خانه دار در گیلان بیمه شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، کیوان مرتضوی صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه در سالن جلسات این اداره کل با اشاره به افزایش بیمه زنان خانه دار در این استان اظهار کرد: بر اساس آمار از ابتدای امسال تا پایان مرداد 1402 با افزایش 2 هزار نفری زنان خانه دار بیمه شده در گیلان مواجه شدیم.

وی همچنین از افزایش سه برابری بیمه زنان خانه دار در گیلان خبر داد و افزود: در طی چند ماه گذشته 41 هزار و 270 نفر از زنان خانه دار در این استان توسط سازمان تأمین اجتماهی بیمه شدند و این روند ادامه دار است.

مدیرکل تأمین اجتماعی گیلان با اشاره بر افزایش بیمه زنان خانه دار در طول ماه بیان کرد: به طور متوسط هر ماه 500 نفر به جمع زنان خانه دار بیمه شده افزوده می شود و تعداد زنان خانه دار بیمه شده تا پایان امسال در گیلان به 45 هزار نفر افزایش خواهد یافت.

 مرتضوی با بیان اینکه گیلان در حوزه بیمه زنان خانه دار در کشور پیشرو است، گفت: در طرح بیمه فراگیر، تأمین اجتماعی گیلان در خصوص جمعیت زنان خانه دار بیمه شده از دیگر استان ها پیشرو است.

  وی یکی از مزایای بیمه زنان خانه دار را بهره مندی از حقوق بازنشستگی و استفاده از خدمات درمانی دانست و افزود: بانوان 18 تا 50 سال می توانند با انتخاب یکی از نرخ های بیمه ای مشاغل آزاد شامل 12، 14 و 18 درصد، از طریق سامانه خدمات غیرحضوری س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

41000 زن خانه دار در گیلان بیمه شدند

41000 زن خانه دار در گیلان بیمه شدند