مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 09:252023-09-19اقتصادي

لزوم تعجیل در برداشت محصولات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری


رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به پیش بینی نقشه‎ های هواشناسی مبنی بر بارش های زودهنگام پاییزی از کشاورزان خواست در برداشت محصولات خود تسریع کنند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به پیش بینی نقشه‎ های هواشناسی مبنی بر بارش های زودهنگام پاییزی از کشاورزان خواست در برداشت محصولات خود تسریع کنند.

حسین برزگر 28 شهریورماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، با اشاره به کاهش دما در هفته های اخیر، پیش بینی بارش های زود هنگام پاییزی و استمرار بارندگی های بیش از نرمال در پاییز امسال، اظهار کرد: در همین راستا باید کشت پاییزه و برداشت محصولات بهاره تسریع یابد.

وی با اشاره به اینکه برداشت محصول از سطح زیر کشت سیب زمینی، ذرت علوفه ای و چغندرقند عمدتا باقی مانده است، افزود: برداشت ذرت علوفه ای از چند روز گذشته آغاز شده و امیدواریم عمده سطح زیر کشت این محصول تا پیش از آغاز بارش ها برداشت شود که در این راستا کشاورزان باید هماهنگی لازم برای ماشین آلات برداشت مورد نیاز خود را از هم اکنون انجام دهند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: طی هماهنگی های صورت گرفته با مدیریت بحران استان، تقاضا شده که ماشین آلات برداشت از سایر استان ها به ناوگان استان افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعجیل در برداشت محصولات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری

لزوم تعجیل در برداشت محصولات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری