مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 10:452023-08-24سياسي

کسب و کارهای کوچک در کتابخانه ها فعال شوند


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان گفت: کتابخانه های عمومی باید در زمینه راه اندازی کسب و کارهای کوچک فعال شوند و خدمات بیشتری به مردم ارائه دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیباج، محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان صبح امروز در جلسه مشترک انجمن کتابخانه های عمومی شهرهای دیباج و کلاته رودبار که در شهرداری دیباج برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش های  مسؤولان کتابخانه های عمومی دیباج و کلاته رودبار، با اشاره به تشکیل کلاس های اوقات فراغت در این 2 کتابخانه اظهار کرد: انواع کلاس های اوقات فراغت و فعالیت های فرهنگی در این 2 کتابخانه در حال برگزاری بوده و در استان کم نظیر است.

وی افزود: لازمه همه این فعالیت ها، فراهم کردن بستر مناسب برای انجام امور فرهنگی است و امیدوارم بتوانیم از ظرفیت ادارات این 2 شهر به نحو مطلوب بهره مند شویم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان با اشاره به توسعه مراکز کتابخانه ای در بخش ها و بعضی از روستاها و ارائه خدمات فرهنگی و کتابخانه ای به اقشار مختلف را نشان از پویایی این مراکز دانست و افزود: کتابخانه های عمومی به عنوان مأمن فرهنگی منطقه علاوه بر ارائه خدمات، با اجرای برنامه های مناسبتی مختلف مورد توجه قشرهای مختلف مردمی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب و کارهای کوچک در کتابخانه ها فعال شوند

کسب و کارهای کوچک در کتابخانه ها فعال شوند