مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 11:302023-08-30اقتصادي

52 درصد صنعت چهارمحال و بختیاری در شهرستان بروجن مستقر است


شهرکرد_فرماندار شهرستان بروجن گفت: 52 درصد صنعت چهارمحال و بختیاری در بروجن مستقر است و از یک هزار و 500 میلیارد تومان درآمد مالیاتی استان، 40 درصد آن مربوط به شهرستان بروجن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فتاح کرمی امروز چهارشنبه در نشست خبری تیم اقتصادی چهارمحال و بختیاری با اصحاب رسانه استان، اظهار کرد: چند ظرفیت مهم در حوزه صنعت در شهرستان بروجن وجود دارد که ازجمله آن می تواند به صنایع فولاد و سیمان اشاره کرد.

وی افزود: شهرستان بروجن خاستگاه صنعت استان چهارمحال و بختیاری است که این مهم به سال 1274 و تأسیس دارلفنون در این شهرستان بازمی گردد.

فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به اینکه 52 درصد صنعت چهارمحال و بختیاری در بروجن مستقر است، ادامه داد: از یک هزار و 500 میلیارد تومان درآمد مالیاتی استان، 40 درصد آن مربوط به شهرستان بروجن است.

کرمی عنوان کرد: تلاش فرمانداران در کنار تیم اقتصادی چهارمحال و بختیاری بر این است که در کنار صنعتگران گامی در جهت پیشرفت استان برداریم.

وی خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک اداره گمرک و استاندارد در شهرستان بروجن راه اندازی می شود تا در جهت توسعه صنعت کمک کننده باشد.

فرماندار شهرستان بروجن اضافه کرد: دو ماه پیش خانه صنعت و معدن در این شهرستان راه اندازی شد که می تواند ما را برای نیل به ایده هایی که برای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

52 درصد صنعت چهارمحال و بختیاری در شهرستان بروجن مستقر است

52 درصد صنعت چهارمحال و بختیاری در شهرستان بروجن مستقر است