مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 08:252023-09-18اقتصادي

امکان بکارگیری نخبگان در حوزه صنعت و معدن خراسان جنوبی فراهم شد


سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از امکان بکارگیری نخبگان با توجه به شایستگی های مرتبط و تخصص های مورد نیاز در این مجموعه خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از امکان بکارگیری نخبگان با توجه به شایستگی های مرتبط و تخصص های مورد نیاز در این مجموعه خبر داد.

حمد آریافر، یکشنبه شب 26 شهریور به رسانه های گروهی گفت: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور بهره مندی از ظرفیت نخبگان در توسعه اقتصادی استان، تامین و جذب نیروی انسانی در این اداره کل، تعدادی از نخبگان براساس شایستگی های مربوطه و تخصص های مورد نیاز در حوزه صنعت و معدن بکارگیری می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: موضوع بهره گیری از ظرفیت نخبگان و ایجاد اشتغال برای آنان همواره یکی از مطالبات مقام معظم رهبری از مسئولان در حل مسائل کشور بوده که در همین راستا با توجه به گستردگی حوزه صمت استان از ظرفیت این قشر ارزشمند در حوزه صنعت، معدن و تجارت استفاده خواهد شد.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی رشته های تحصیلی مورد نیاز این مجموعه را کارشناس حقوق، مهندسی معدن، مهندسی صنایع، مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی، فناوری اطلاعات و حسابداری برای تصدی پست های کارشناسی امور معادن و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان بکارگیری نخبگان در حوزه صنعت و معدن خراسان جنوبی فراهم شد

امکان بکارگیری نخبگان در حوزه صنعت و معدن خراسان جنوبی فراهم شد