مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 20:462023-08-26اقتصادي

افزایش قیمت حامل های انرژی در دستور کار نیست


رییس سازمان برنامه و بودجه در نخستین نشست مشورتی با اقتصاددانان گفت: با وجود ناترازی انرژی، افزایش قیمت حامل های انرژی در دستور کار نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، نخستین نشست هم اندیشی و شورای مشورتی با اقتصاددانان در محل سالن یاران بهشتی سازمان برنامه و بودجه گفت: هدف از دعوت دوستان این است که ارزیابی صاحب نظران و اقتصاددانان برای شرایط اقتصادی کشور را داشته باشیم و فرصت های پیش رو را مورد مداقه قرار دهیم و با انجام اقداماتی به بهبود وضع عمومی و معیشت مردم کمک کنیم.

  وی افزود: در 2 سالی که از عمر دولت می گذارد ارزیابی کارشناسان و پیشنهادهای آنها برای آینده برای دولت بسیار مغتنم است اینکه شرایط اقتصادی در هنگام تحویل دولت چگونه بود را همه واقف هستند اما اینکه چه تدبیری کنیم تا وضعیت اقتصاد مردم بهتر شود.

رییس سازمان برنامه و بودجه عنوام کرد: مخاطرات بیرونی و تحریم ها از گذشته بود و از سال 90 به این طرف وارد تحریم های شدید شدیم و تحریم ها بر روی تصمیمات دولت سایه می اندازد و اقتصاد ما متأثیر از متغیرهایی است که از بیرون بر ما اثر می گذارد.

منظور در ذکر مسائل مهم گفت: مسئله ناترازی ارزی مهم بوده و دولت در سال قبل تصمیم سختی برای تعدیل نرخ ارز گرفت که بر همه متغیرهای اقتصادی اثر گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت حامل های انرژی در دستور کار نیست

افزایش قیمت حامل های انرژی در دستور کار نیست