مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 07:002023-08-30سياسي

عملیات اجرایی بزرگترین تیرپارک و مجتمع خدمات رفاهی شرق کشور در سربیشه آغاز شد


عملیات اجرایی بزرگترین تیر پارک و مجتمع خدماتی، رفاهی شرق کشور با سرمایه گذاری سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی در کیلومتر 65 محور بیرجند به سربیشه آغاز شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی عملیات اجرایی بزرگترین تیر پارک و مجتمع خدماتی، رفاهی شرق کشور با سرمایه گذاری سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی در کیلومتر 65 محور بیرجند به سربیشه آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمد اسماعیل فاطمی، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی، روز گذشته 7 شهریور در این مراسم با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: این مجتمع در زمینی به مساحت 6.

5 هکتار بازیربنا 11 هزار مترمربع در فاز نخست در مدت 24 ماه اجرا می شود.

وی با اشاره به میزان سرمایه گذاری پیش بینی شده در این پروژه تصریح کرد: میزان سرمایه گذاری پیش بینی شده برای اجرای این پروژه بالغ بر 180 میلیارد تومان است و قسمت اعظم این میزان سرمایه گذاری توسط خود سازمان همیاری شهرداری ها تامین خواهد شد.

فاطمی با بیان اینکه پیش می شود 80 میلیارد تومان نیز توسط بخش خصوصی تامین شود، اظهار کرد: با بهره برداری از این مجتمع برای100 نفر به صورت مستقیم و 120 نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی بزرگترین تیرپارک و مجتمع خدمات رفاهی شرق کشور در سربیشه آغاز شد

عملیات اجرایی بزرگترین تیرپارک و مجتمع خدمات رفاهی شرق کشور در سربیشه آغاز شد