مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 10:002023-09-02بين الملل

نیکی هیلی: سنای آمریکا خانه سالمندان است


نامزد رقابت درون حزبی جمهوریخواهان و سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل پس از آنکه رهبر اقلیت جمهوریخواهان سنا مجددا در برابر انظار عمومی فک و چشمانش قفل و بی حرکت شد درخواست کرد تا از سیاستمداران کهنسال کشورش آزمایش صلاحیت روانی گرفته شده و محدودیت .

- نامزد رقابت درون حزبی جمهوریخواهان و سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل پس از آنکه رهبر اقلیت جمهوریخواهان سنا مجددا در برابر انظار عمومی فک و چشمانش قفل و بی حرکت شد درخواست کرد تا از سیاستمداران کهنسال کشورش "آزمایش صلاحیت روانی" گرفته شده و محدودیت دوره برای تصدی کرسی های کنگره اعمال شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه راشاتودی، نیکی هیلی، فرماندار سابق ایالت کارولینای جنوبی و سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل در مصاحبه ای خواستار اخذ آزمایشات صلاحیت روانی از سیاستمداران پیر این کشور شده و از مجلس سنای آمریکا به عنوان یک خانه سالمندان ممتاز یاد کرد.

هیلی که در دولت دونالد ترامپ، سفیر آمریکا در سازمان ملل بود به شبکه فاکس نیوز گفت: چیزی که می خواهم بگویم این است که هم اکنون مجلس سنای آمریکا ممتازترین خانه سالمندان در کشور ما است! نیاز است که ما شروع به جذب چهره های جدید، صداهای جدید و نسلهای جوان تر در دولتمان کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکی هیلی: سنای آمریکا خانه سالمندان است

نیکی هیلی: سنای آمریکا خانه سالمندان است