مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 12:102023-09-04اجتماعي

فرصتی برای اهدا خون نذری در اربعین


مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه گفت: امیدواریم در این روزهای باقی مانده ماه صفر اهدا کنندگان با مراجعه به مراکز اهدای خون و شرکت در پویش نذر خون به شکرانه سلامتی خود با اهدای خون به بیماران نیازمند کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مریم میرزاده مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ادامه پویش نذرخون تا پایان ماه صفر، اظهار کرد: امیدواریم در این روزهای باقی مانده ماه صفر اهدا کنندگان با مراجعه به مراکز اهدای خون و شرکت در پویش نذر خون به شکرانه سلامتی خود با اهدای خون به بیماران نیازمند کمک کنند.

وی ذخایر خونی استان را در حد مطلوب اعلام کرد و گفت: با توجه به میزبانی زوار امام حسین(ع) و احتمال تصادفات نیاز ذخایر بانک خون مراکز درمانی در مسیر تردد را بیش تر از معمول تأمین کرده ایم، اما برای حفظ ذخایر مطلوب نیاز به حضور همیشگی اهداکنندگان به خصوص در این ایام و اربعین داریم.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه خاصرنشان کرد: علاوه بر سفر اربعین، شاهد اوج سفرهای تابستانی هستیم؛ لذا نیاز به خون و فرآورده بیشتر شده بنابرای کسانی که شرایط اهدای خون را دارند بیماران نیازمند را فراموش نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصتی برای اهدا خون نذری در اربعین

فرصتی برای اهدا خون نذری در اربعین