مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 13:102023-09-12سياسي

آغاز ثبت نام ورودی های دانشگاه فرهنگیان اردبیل


رییس دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل گفت: فرآیند ثبت نام و تکمیل اطلاعات داوطلبان ورودی 1402 دانشگاه فرهنگیان از امروز در اردبیل آغاز شد.

- حسین محسنی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: ارزیابی صلاحیت عمومی و اختصاصی داوطلبان پذیرفته شده دو برابر ظرفیت این دانشگاه در پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل از 20 شهریورماه در اردبیل آغاز شد.

وی از انجام مراحل انجام مصاحبه پذیرفته شدگان دو برابر ظرفیت آزمون سراسری ورود به دانشگاه فرهنگیان خبر داد و خاطرنشان کرد: عوامل اجرایی و اساتید مصاحبه گر بر روند این ثبت نام ها و ارزیابی نظارت دارند چرا که مصاحبه از داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان بسیار مهم و مورد تاکید است.

رییس دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل گفت: در راستای ارتقای جایگاه دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل با تلاش های صورت گرفته تعداد رشته های دایر در پردیس برادران و خواهران استان برای سال تحصیلی 1402- 1403 از 4 رشته به 9 رشته افزایش یافت.

محسنی بیان کرد: بعد از چندین سال ظرفیت پذیرش دانشجومعلمان جدید از حدود 250 نفر به 617 نفر افزایش یافته است که از نظر درصد رشد رتبه اول را در میان دانشگاه های فرهنگیان استان های کشور به خود اختصاص داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام ورودی های دانشگاه فرهنگیان اردبیل

آغاز ثبت نام ورودی های دانشگاه فرهنگیان اردبیل