مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 14:112023-08-24سياسي

تمام تعهد 65 هزار واحدی مسکن هرمزگان باید تا شهریور ماه آغاز شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، شامگاه چهارشنبه یکم شهریورماه جلسه شورای مسکن استان هرمزگان به ریاست مهدی دوستی و با حضور علیرضا مهلی نماینده وزارت راه و شهرسازی در کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، بر لزوم تعریف مشوق هایی برای تشویق مردم جهت واریز سریعتر آورده ی خود در مشارکت احداث مسکن تاکید کرد و گفت: برای این مهم باید بستری تعریف شود و کار به صورت متقن و مدون انجام شود تا محرکی برای مردم باشد و ابعاد آن نیز کاملا برای مردم روشن و اطلاع رسانی شود.

وی در بررسی فرآیندهای آغاز نهضت ملی مسکن در جزیره بوموسی، افزود: احداث مسکن در جزیره بوموسی باید به صورت ویژه دنبال شود چرا که توسعه این جزیره امر مقام معظم رهبری است و دولت نیز نگاه ویژه ای در این حوزه داشته است و تجهیزات مورد نیاز نیز برای این امر تامین خواهد شد.

دوستی با تاکید بر لزوم تسریع در احداث عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن، عنوان کرد: فصل پاییز و زمستان پیش رو فصل طلایی احداث مسکن در استان هرمزگان است و اگر نتوانید در این فرصت کار را به یک جایی برسانید و دوباره به تابستان بخورید تورم سالیانه و کمبود نیروی انسانی ماهر، هزینه های خانه سازی در استان را افزایش خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام تعهد 65 هزار واحدی مسکن هرمزگان باید تا شهریور ماه آغاز شود

تمام تعهد 65 هزار واحدی مسکن هرمزگان باید تا شهریور ماه آغاز شود