مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 08:002023-08-27ورزشي

دوچرخه سوار هلندی: تصورم از ایران این نبود


دوچرخه سوار تیم یونیور هلند می گوید قبل از آمدن به ایران، تصور مثبتی نسبت به این کشور نداشته است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی دوچرخه سوار تیم یونیور هلند می گوید قبل از آمدن به ایران، تصور مثبتی نسبت به این کشور نداشته است.

تام وایفیا در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سطح مسابقه در تور دوچرخه سواری تبریز-کندوان با مسیر پرپیچ و خم دشوار بود و ما را با سختی مواجه کرد.

وی افزود: تشویق مردم در خط پایان و طول مسیر توجه ام را جلب کرد، کوه ها و فضای حاکم بر روستای تاریخی کندوان نیز بسیار زیبا و احساسی بود.

وی ادامه داد: یکی از بهترین دوچرخه سواران تیم هستم و تمام تلاشم را برای موفقیت تیم انجام خواهم داد، نقطه ضعف تیم ما در ارتفاعات است و روی این موضوع کار می کنیم.

رکابزن تیم یونیور هلند در پاسخ به این سوال که نظرتان در مورد کشور ایران چیست؟ گفت: قبل از سفر به ایران تصور خوبی نسبت به این کشور نداشتم، نزدیکانم به من گفتند که ایران امنیت ندارد و در فرودگاه های این کشور باید از وسایلم در برابر دزدها مواظبت کنم، اما اکنون در ایران با مردمی مهربان و امنیت کامل مواجه شده ام، هیچ مشکلی برایم پیش نیامده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان، پنجم لغایت نهم شهریورماه طی پنج مرحله به میزبانی سه استان؛ آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوچرخه سوار هلندی: تصورم از ایران این نبود

دوچرخه سوار هلندی: تصورم از ایران این نبود