مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 20:102023-08-23پزشكي

درمان 75 درصد بیماران خونی با سلول های بنیادی «خون بند ناف» در کشور


مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان با اشاره به اینکه شاهد درمان 75 درصد بیماران خونی با سلول های بنیادی خون بند ناف در کشور هستیم، گفت: با توجه به اینکه برای این بیماران هیچ روش درمانی دیگری وجود ندارد، - درمان 75 درصد بیماران خونی با سلول های بنیادی خون بند ناف در کشور ایسنا/مازندران مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان با اشاره به اینکه شاهد درمان 75 درصد بیماران خونی با سلول های بنیادی خون بند ناف در کشور هستیم، گفت: با توجه به اینکه برای این بیماران هیچ روش درمانی دیگری وجود ندارد، این موفقیت بسیار قابل توجه است.

مرتضی ضرابی امروز، چهارشنبه، یکم شهریور در حاشیه مراسم روز پزشک در دفتر نمایندگی بانک خون بندناف بابل، اظهار کرد: دو نوع بانک خون عمومی و خصوصی داریم که در بانک خون عمومی نمونه ها توسط خانواده ها اهدا می شود و دیگر مالکیتی در آن ندارند ولی در بانک خون خصوصی و یا خانوادگی، خانواده ها با بانک خون قرارداد می بندند و نمونه در مالکیت خانواده ها قرار دارد.

وی افزود: 200 هزار نمونه در بانک خون رویان نمونه بند ناف خانوادگی و پنج هزار نمونه نیز در بانک خون عمومی کشور ذخیره شده است.

ایران بزرگترین بانک خون هیبرید خاورمیانه ضرابی با اشاره به اینکه ایران بزرگترین بانک خون هیبرید خاورمیانه را به خود اختصاص داده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان 75 درصد بیماران خونی با سلول های بنیادی «خون بند ناف» در کشور

درمان 75 درصد بیماران خونی با سلول های بنیادی «خون بند ناف» در کشور