مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 00:102023-08-28سياسي

توییت بازی و حمایت از اغتشاش توسط استاد دانشگاه شریف+ عکس


شریفی زارچی که امروز چهره اپوزیسیون به خود گرفته است، در زمان همه گیری کرونا، در وزارت بهداشت دولت روحانی حضور داشت و به عنوان «رییس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت» آمار کرونا را دستکاری می کرد.

- فیلم اعتراف شریفی زارچی به آمارسازی در کرونا در فضای مجازی امروز از شریفی زارچی به عنوان نخبه یاد می کنند؛ این درحالی است که در زمان حضورش در وزارت بهداشت، انتقادات شدیدی به سامانه واکسیناسون و رنگ بندی های کرونا تحت مدیریت زارچی، در رسانه ها مطرح بود.

روزنامه اعتماد که امروز در گزارشی با عنوان اخراج نیروهای نخبه به حمایت از زارچی پرداخته، در گذشته در گزارشی با عنوان دستکاری در ماسک ، انتقادات شدیدی را به سامانه رسمی رنگ بندی های کرونایی وارد کرده بود.

  انتقاد روزنامه اعتماد به سامانه ماسک یا به عنوان نمونه ساده ای دیگر، یک کاربر توییتری که از حامیان اصلاح طلبان است و با بازنشر توییت زارچی از او نیز حمایت کرده، در زمانی که رنگ بندی های کرونا اعلام می شد، صحت آن ها را زیر سوال برده بود.

    نکته قابل توجه دیگر آنکه براساس تصویری که شریفی زارچی از کارتابل خود در سامانه دانشگاه شریف منتشر کرده است، درخواست او برای تغییر وضعیت استخدامی در اواخر اسفند ماه 1400، یعنی حدود 7 ماه پیش از شروع اغتشاش، ثبت شده بود، اما م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توییت بازی و حمایت از اغتشاش توسط استاد دانشگاه شریف+ عکس

توییت بازی و حمایت از اغتشاش توسط استاد دانشگاه شریف+ عکس