مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 00:302023-08-29سياسي

تکریم آزادگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت وظیفه همگانی است


تکریم پیشکسوتان جهاد و شهادت و آزادگان سرافراز که سال ها رنج دوری وطن و خانواده را تحمل کردند و امروز مایه خیر و برکت کشور هستند وظیفه همگانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمقام معظم رهبری الماس های درخشان جمهوری اسلامی هستند.

امام جمعه گناوه افزود: روز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی یادآور آزادمردانی است که سال های سال رنج فراق از وطن و خانواده را تحمل کردند و با همه رنج ها، شکنجه ها و سختی ها در سیاه چاله های بعثی با توکل بر خدا و تاسی به اهل بیت (ع) توانستند پیروز و سرفراز از این امتحان الهی به میهن بازگردند.

وی با گرامیداشت یاد حجت الاسلام حاج سید علی اکبر ابوترابی فرد، سید آزادگان، گفت: آزادگان گنج های بی کرانی هستند که توانستند عزت و سربلندی را برای ملت و انقلاب به ارمغان آورند.

وی ادامه داد: زندگی آزادگان دارای ابعاد گوناگون از جمله صبر، عبادت، مقاومت، اخلاص است که هر بعد این دوران و زندگی آنها می تواند به عنوان گنجینه ای برای ما و درس و الگویی ارزشمند برای نسل جوان و آیندگان باشد.

وی گفت: آزادگان و رزمندگان ما با معنویات و انس با خدا و راز و نیازها و توسل و توکل بر خدا و ائمه (ع) در مقابل دشمنان ایستادند و امروز باید خاطرات و دل نوشته ها ی آنها بیان و در اختیار نسل جوان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم آزادگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت وظیفه همگانی است

تکریم آزادگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت وظیفه همگانی است