مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 00:452023-09-09سياسي

پادکست /پاداش کسانی که هر روز زیارت عاشورا می خوانند


حجت الاسلام مسعود عالی درباره اهمیت خواندن زیارت عاشورا گفت: در روایات داریم که «اگر کسی هر روز زیارت عاشورا بخواند به مثابه کسی است که در رکاب اباعبدالله(ع) به شهادت رسیده است».

- حجت الاسلام مسعود عالی درباره اهمیت خواندن زیارت عاشورا گفت: در روایات داریم که اگر کسی هر روز زیارت عاشورا بخواند به مثابه کسی است که در رکاب اباعبدالله(ع) به شهادت رسیده است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام مسعود عالی –استاد اخلاق و حوزه علمیه- در مورد اهمیت خواندن زیارت عاشورا اظهار کرد: یک عده هستند که هر روز اهل زیارت عاشورا هستند که خیلی هم توصیه شده است، در روایات داریم که اگر کسی هر روز زیارت عاشورا بخواند به مثابه کسی است که در رکاب اباعبدالله(ع) به شهادت رسیده است .

وی ادامه داد: چرا چنین ثوابی برای خواننده زیارت عاشورا ثبت می شود زیرا با این زیارت عاشورا خواندن دارد اعلام جبهه می کند به این معنا که من در صف امام حسین(ع) هستم و نفرین می کند کسانی که سیدالشهدا(ع) را به شهادت رساندند.

این استاد اخلاق در ادامه با توصیه بر اینکه در طول سال حداقل هر روز یک سلام را به امام حسین(ع) داشته باشید، یادآور شد: امام صادق(ع) به سدیر صیرفی فرمود هر روز جد ما اباعبدالله(ع) را زیارت می کنید؟، سدیر پاسخ داد: آقا من مدینه هستم و سیدالشهدا(ع) کربلا است، مگر می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پادکست /پاداش کسانی که هر روز زیارت عاشورا می خوانند

پادکست /پاداش کسانی که هر روز زیارت عاشورا می خوانند