مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 20:302023-09-05سياسي

73 موکب در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی مستقر می شود


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان گفت: 73 موکب برای ارائه خدمات به شرکت کنندگان در مراسم جاماندگان اربعین برای درمسیر گاوازنگ تا مزار شهدای گمنام زنجان مستقر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن اسلامی روز سه شنبه با تشریح برنامه های پیش بینی شده برای اربعین حسینی در کانون های مساجد از برپایی موکب های احسان به صورت خودجوش و مردمی با استفاده از ظرفیت های خیرین در مساجد زنجان خبر داد.

وی با بیان اینکه بهره گیری هرچه بیشتر از ظرفیت عظیم معرفتی، معنوی و حماسی اربعین حسینی در برنامه های اربعین حسینی دنبال می شود، تصریح کرد: بسترسازی لازم برای خودسازی، ایجاد تحول معنوی و تقویت پیوند جریان عاطفی و شورانگیز حسینی با شناخت و معرفت پایدار، افزایش آگاهی های مردمی در خصوص نهضت عاشورا و اربعین حسینی، از اهداف برگزاری ویژه برنامه های اربعین در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان است.

اسلامی ادامه داد: علاوه بر برپایی موکب ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان در نجف اشرف و ارائه خدمات پذیرایی، اسکان و ویژه برنامه های فرهنگی برای زائران، برنامه هایی نیز برای جاماندگان اربعین در کانون های مساجد استان زنجان پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

73 موکب در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی مستقر می شود

73 موکب در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی مستقر می شود