مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 08:402023-08-26حوادث

اعلام جزییات مراسم وداع و تشییع شهید فراجا در فراهان


فرمانده انتظامی شهرستان فراهان جزییات مراسم استقبال، وداع و تشییع شهید «ستوان دوم علی بیژنی زیبا»در این شهرستان را اعلام کرد.

-  سعید حسنی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: متاسفانه پنجشنبه دوم شهریور ماه بر اثر تیراندازی کور و بزدلانه اشرار مسلح در سیب و سوران شهید   ستوان دوم علی بیژنی زیبا از سبزپوشان غیور ایران اسلامی و خطه فراهان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی تصریح کرد: در این حادثه کوردلانه مامورین گشت کلانتری شهرستان سیب و سوران واقع در استان سیستان و بلوچستان در حالی که در راستای برقراری امنیت نسبت به گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی در حال فعالیت بودند، توسط اشرار مسلح مورد سوقصد قرار می گیرند که بر اثر اصابت گلوله دو تن از مامورین مجروح که پس از انتقال به بیمارستان  ستوان دوم علی بیژنی زیبا بر اثر شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل می شود.

 فرمانده انتظامی شهرستان فراهان با بیان اینکه شهید بیژنی متاهل، دارای دو فرزند دختر  و ساکن شهر خنجین از توابع شهرستان فراهان در استان مرکزی است، بیان کرد: مراسم شبی با شهید امشب همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شهر خنجین برگزار می شودو مراسم تشییع و تدفین پیکر این شهید نیز فردا ساعت 09:30 صبح از میدان ولی عصر(عج) با تشریفات خاص نظامی به سمت گلزار شهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات مراسم وداع و تشییع شهید فراجا در فراهان

اعلام جزییات مراسم وداع و تشییع شهید فراجا در فراهان