مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 07:552023-09-10سياسي

شکوه رزمایش اربعین قدرت نرم فرهنگی مسلمین را نمایان کرد


معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران گفت: حماسه پرشور اربعین امسال اتاق فکر امپراطوری رسانه ای غرب را سراسیمه و نگران کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران در آیین استقبال از زائران اربعین،اظهار کرد: حماسه پرشور اربعین امسال اتاق فکر امپراطوری رسانه ای غرب را سراسیمه و نگران کرده است.

وی با اشاره به حضور 4 میلیونی زائران ایرانی در پیاده روی اربعین امسال، گفت: این حرکت عظیم فرهنگی و انسانی اوج اقتدار و معنویت رهروان عاشورا را برابر لیبرال دموکراسی غرب به رخ کشید.

معاون استاندار مازندران،نمایش عزم و اراده 22میلیون نفری عاشقان حسینی در پیاده روی اربعین امسال را موجب سربلندی و غرور مسلمانان دانست و افزود: حیرت رسانه های غربی و سردمداران نظام سلطه جهانی از عظمت سیل خروشان مسلمین در حماسه اربعین، ثمره اتحاد و انسجام ستودنی رهروان عاشورا در سراسر گیتی است.

سلگی با بیان اینکه پیاده روی اربعین به نماد عزت و پایداری شیعیان در عصر حاضر تبدیل شد، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران پرچم حماسه عاشورا را در جهان در اهتزاز نگه داشته است.

وی با تقدیر از میزبانی شایسته مردم و دولت عراق از زائران اربعین، خاطرنشان کرد: حماسه اربعین به تعمیق پیوند عواطف و احساسات اسلامی ملت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکوه رزمایش اربعین قدرت نرم فرهنگی مسلمین را نمایان کرد

شکوه رزمایش اربعین قدرت نرم فرهنگی مسلمین را نمایان کرد