مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 13:152023-08-29اقتصادي

افتتاح پنج پروژه در بندر خرمشهر با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر راه


مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر راه و شهرسازی 5 پروژه زیرساختی در اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر مورد بهره برداری قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرمشهر، ظهر امروز با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و به صورت ویدئو کنفرانس پنج پروژه زیرساختی در اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر مورد بهره برداری قرار گرفت.

علی عسکری مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر در جریان این افتتاح در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر، اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت و با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به صورت ویدئو کنفرانس چندین پروژه در سطح بندر خرمشهر به بهره برداری رسید.

وی با تاکید بر اینکه پنج پروژه مورد بهره برداری و افتتاح قرار گرفت، بیان کرد: پروژه ارتقاء شبکه اطفا حریق، تعمیرات اساسی دیوار پیرامونی و کانالهای بتنی، تعمیرات اساسی درب های ورود و خروج، تعمیرات اساسی کمپرسورها، فن ها و لوازم اندازه گیری پکیج های تهویه و سایه با ن های پکیج ها، تعمیرات اساسی سقف و محوطه ترمینال مسافری و تعمیرات انبار مقابله با آلودگی و نجهیران دریایی از جمله این پروژه ها است.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: اعتبار بالغ این 5 پروژه 219 میلیارد تومان است که موجب تقویت و توسعه زیرساخت های ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پنج پروژه در بندر خرمشهر با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر راه

افتتاح پنج پروژه در بندر خرمشهر با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر راه