مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 16:152023-09-02حوادث

پزشکی قانونی : هویت 3 جسد سوخته زائران اربعین مشخص نشده


هویت سه جسد حادثه آتش سوزی خودرو حامل زائران اربعین در مسیر جسان - الحولی عراق حاضر در سردخانه پزشکی قانونی ایلام بعد از گذشت پنج روز هنوز مشخص نشده است.

- مدیرکل پزشکی قانونی ایلام گفت: هویت سه جسد حادثه آتش سوزی خودرو حامل زائران اربعین در مسیر جسان - الحولی عراق حاضر در سردخانه پزشکی قانونی ایلام بعد از گذشت پنج روز هنوز مشخص نشده است.

  مهرشاد طهماسبی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این اجساد شامل یک زن و 2 مرد هستند که به علت شدت سوختگی ناشی از آتش سوزی خودرو قابل تشخیص نیستند.

  وی افزود: نمونه گیری هویتی، دی ان ای و ژنتیکی از اجساد این زائران از سوی پزشکان متخصص پزشکی قانونی استان ایلام استخراج شده است.

  طهماسبی یادآور شد: اما تا زمان انطباق دی ان ای این اجساد با دی ان ای اقوام درجه یک، امکان شناسایی این اجساد وجود ندارد و به علت عدم مراجعه اقوام درجه یک جهت تطابق ژنتیکی، فایل هویتی این اجساد تکمیل نشده است.

  وی یادآور شد: از این اجساد سوخته اطلاعات دی ان ای، هویتی و ژنتیکی استخراج و نمونه برداری شده است اما تا زمان انطباق دی ان ای اجساد با دی ان ای اقوام درجه یک، امکان شناسایی این اجساد امکان پذیر نیست.

  طهماسبی اضافه کرد: این اجساد تا زمان تعیین هویت و تطابق ژنتیکی در سردخانه پزشکی قانونی استان ایلام نگهداری خواهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکی قانونی : هویت 3 جسد سوخته زائران اربعین مشخص نشده

پزشکی قانونی : هویت 3 جسد سوخته زائران اربعین مشخص نشده