مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 12:102023-09-18اقتصادي

تحقق 200درصدی صدور سند برای واحدهای روستایی سلطانیه


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از تحقق 200 درصدی صدور سند مالکیت برای واحدهای روستایی در شهرستان سلطانیه در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، رضا خواجه ای، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در سال جاری در زمینه صدور سند مالکیت برای واحدهای مسکونی روستایی شهرستان سلطانیه با رشد قابل توجهی مواجهه بوده ایم، اظهار کرد: در سال جاری در زمینه صدور سند مالکیت برای واحدهای مسکونی روستایی در این شهرستان، رشد 200 درصدی داشته ایم، که این نشان از تلاش مستمر و شبانه روزی همکاران این مجموعه و تعامل گسترده با اداره ثبت اسناد و املاک است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان افزود: طبق برنامه ابلاغی، مقرر بود تعداد 320 فقره سند مالکیت برای واحدهای مسکونی روستایی سلطانیه طی سال جاری صادر شد که تنها در 6 ماهه نخست سال جاری، 642 فقره پرونده متقاضیان به اداره ثبت اسناد ارسال شده و برای این تعداد سند صادر شده است.

وی، اعطای سند به واحدهای مسکونی روستایی را فرصتی برای ماندگارشدن روستاییان در روستاها و کاهش مهاجرت، قانونی شدن معاملات و کاهش اختلافات ملکی برشمرد و گفت: علاوه بر این مزایا، سندار کردن اراضی روستایی باعث می شود روستاییان از اسناد ملکی خود به عنوان وثیقه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 200درصدی صدور سند برای واحدهای روستایی سلطانیه

تحقق 200درصدی صدور سند برای واحدهای روستایی سلطانیه