مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 13:302023-09-01پزشكي

ارائه خدمات درمانی به 9249 زائر در سامرا


مسئول درمانگاه هلال احمر در سامرا گفت: در مجموع 9249 نفر از زائران در سامرا از خدمات هلال احمر نظیر سرم تراپی، تزریقات و انتقال مصدوم دریافت کردند.

- محمود حیدری، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از چهارم شهریور ماه فعالیت در درمانگاه سامرا را آغاز شده است و تاکنون به بیش از 6472 نفر مراجعه کننده توسط پزشکان این مرکز ویزیت شده اند.

وی افزود: در مجموع 9249 نفر از زائران از خدمات هلال احمر در شهر مقدس سامرا نظیر سرم تراپی، تزریقات، انتقال مصدوم دریافت کردند.

زوج پزشک داوطلب خدمت بی نام ونشان حیدری گفت: امسال اتفاقات زیبایی در سامرا افتاد و با توجه به حجم انبوه زائران، بین کادر درمان و مراجعان تناسب وجود نداشت، در همین حال زوجی جوان که هر دو پزشک و زائر حرم سامرا بودند با مراجعه به هلال احمر علاقه مند بودند تا در قالب شیفت دو ساعت به ویزیت و خدمت رسانی زوار مشغول شوند، که پس از بررسی مدارک و مستندات با درخواست آن ها موافقت شده اما دو ساعت شیفت آن ها به واسطه دغدغه خدمت به زوار به چهار روز خدمت رسانی بدل شده و چهار روز در کنار ما به زوار خدمت کردند.

وی افزود: کل تیم حاضر در این درمانگاه 65 نفر هستند که شامل پزشک، پرستار، تکنسین فوریت های پزشکی، تکنسین دارویی، مترجمین و سایر همکارانی که کمک می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات درمانی به 9249 زائر در سامرا

ارائه خدمات درمانی به 9249 زائر در سامرا