مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 15:452023-09-18اجتماعي

18 هزار دانش آموز گلستانی چشم انتظار کمک نیکوکاران


مدیرکل کمیته امداد گلستان حمایت تحصیلی از دانش آموزان و دانشجویان نیازمند را یکی از کارکردهای این نهاد دانست و گفت: بیش از 18 هزار دانش آموز کم برخوردار گلستانی در سال تحصیلی جدید چشم به راه کمک خیران هستند.

- ایسنا/گلستان مدیرکل کمیته امداد گلستان حمایت تحصیلی از دانش آموزان و دانشجویان نیازمند را یکی از کارکردهای این نهاد دانست و گفت: بیش از 18 هزار دانش آموز کم برخوردار گلستانی در سال تحصیلی جدید چشم به راه کمک خیران هستند.

عیسی بابایی بعدازظهر دوشنبه 27 شهریور در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برابر تفاهم نامه با سازمان آموزش و پرورش استان 100 هزار پاکت دانش آموزی بین مدارس سطح استان توزیع شده که به محض جمع آوری کمک ها توسط مدیران آموزشگاه، سریعا در اختیار نیازمندان شناسایی شده قرار می گیرد.

وی با اشاره به جمع آوری مبلغ بیش از 17 میلیارد تومان در سال گذشته گفت: پیش بینی می ‎شود امسال کمک های جمع آوری افزایش چشمگیری داشته باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان با بیان اینکه در آستانه سال تحصیلی جدید برای حمایت هرچه بیشتر از دانش آموزان و دانشجویان کم برخوردار، نیازمند همراهی نیکوکاران و مردم خیر هستیم، افزود: در حال حاضر 18 هزار دانش آموز و یک هزار و 300 دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 هزار دانش آموز گلستانی چشم انتظار کمک نیکوکاران

18 هزار دانش آموز گلستانی چشم انتظار کمک نیکوکاران