مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 16:052023-08-27فرهنگي

روایتی از سیر وقایع زندگی پنج تن آل عبا در فصل جدید «تنهاتر از مسیح»+عکس و فیلم


کارگردان نمایش «تنهاتر از مسیح؛ راه سرخ» گفت: فصلی به نام «راه سرخ» اضافه شده که در واقع از غدیر آغاز می شود و به شهادت حضرت زهرا (س)، شهادت امیرالمؤمنین (ع) و شهادت امام حسن (ع) می رسد و در نهایت شاهد وقایعی خواهیم بود که در کربلا رخ داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، نمایش میدانی تنهاتر از مسیح فصل راه سرخ چهارمین فصل از این نمایش میدانی است که در بوستان ولایت روی صحنه رفته و به گفته علی اسماعیلی، تهیه کننده آن تغییرات زیادی نسبت به پیش دارد.

تنهاتر از مسیح؛ راه سرخ روایتی مصور است که از عید غدیر خم شروع می شود و تا واقعه عاشورا ادامه می یابد.

این نمایش میدانی که قرار بود به مدت 30 شب و تا اربعین حسینی (ع) اجرا شود، به علت استقبال بیش از 150 هزار نفری مخاطبان تا 4 مهر ماه به مدت 10 شب تمدید شد.

تنهاتر از مسیح سبکی از روضه خوانی هنری با محوریت مصائب خاندان عصمت و طهارت در واقعه عاشوراست که در 2 سانس ساعات 20 و 22 در بوستان ولایت تهران اجرا می شود.

قصه ای که از غدیر آغاز می شود کارگردان فصل چهارم تنهاتر از مسیح پیشتر در گفت وگو با خبرگزاری فارس از تغییرات این فصل سخن گفته بود.

 حسن بزرا همچنین درباره تغییر ماهیت این نمایش میدانی گفته است:  آیتم ها تغییر کرده و می توانم بگویم نگاه مان نیز تغییر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از سیر وقایع زندگی پنج تن آل عبا در فصل جدید «تنهاتر از مسیح»+عکس و فیلم

روایتی از سیر وقایع زندگی پنج تن آل عبا در فصل جدید «تنهاتر از مسیح»+عکس و فیلم