مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 11:002023-09-12پزشكي

انجام 5000 ویزیت در مرز خسروی و مهران


رییس اورژانس پیش بیمارستانی، حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت :5000 ویزیت در مرز خسروی و مرز مهران توسط پزشکان انجام شده است.

- دکتر محمدرضا شکوهی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در فاز اول ارسال نیروها 24 نیروی فوریت پزشکی شامل متخصص بیهوشی، متخصص طب اورژانس، رادیولوژی، مامایی و آزمایشگاه به مرز خسروی و مهران با شش دستگاه آمبولانس، یک اتوبوس مجهز و یک موتور لانس برای ارائه خدمت به زائرین ارسال شده است.

وی افزود: علاوه بر نیروهای فرستاده شده هفت نیروی افتخاری هم برای ارائه خدمت در مرز حاضر شده به طوری که استان همدان به کمک همکاران 13 ایستگاه سلامت هم در بین مسیر داشته و پزشک عمومی، متخصص جراحی، متخصص طب اوژانس و حتی نیروی خدماتی هم اعزام شده است.

وی با بیان اینکه به کمک برنامه ریزی های کمیته بهداشت ودرمان و مسئولان استانی همه جوانب خدمت در نظر گرفته شده بود، تاکید کرد: کمیته بهداشت و درمان استان و مسئولان استانی بعد از تعطیلات نوروزی بیش از 13 جلسه برگزار کرده تا ارائه خدمت به زوار در بهترین شرایط ممکن صورت گیرد به طوری که در این 12 روز چهار عمل جراحی توسط متخصص جراحی در بیمارستان امام حسین (ع) مهران و 40 ویزیت جراحی صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 5000 ویزیت در مرز خسروی و مهران

انجام 5000 ویزیت در مرز خسروی و مهران