مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 21:252023-08-23سياسي

بانک صادرات ایران پای کار «خدمت» ایستاده است


مدیرعامل بانک صادرات ایران در پیامی با تبریک و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، بر تداوم خدمت رسانی و آمادگی این بانک برای کمک به بخش های مختلف اقتصادی و عمل به مسئولیت های اجتماعی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک صادرات ایران، در پیام سیدضیاء ایمانی مدیرعامل بانک صادرات ایران که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر و آغاز هفته دولت منتشر شده، آمده است: هشتم شهریورماه سالروز شهادت دو یار خدمت گزار دولت و مردم، در تقویم رسمی کشور، یادآور وجود دو اسوه اخلاق، ساده زیستی و خدمت است که با گذشت بیش از 40 سال از عمر کوتاه خدمت خود، نام شان همچنان برتارک نامداران و خدمت گزاران انقلاب اسلامی ایران می درخشد.

هفته دولت فرصت مغتنمی است تا خدمات و اقدامات انجام شده در مجموعه دولت و سازمان ها، نهادهای اقتصادی و مالی و صنایع، از جمله بانک ها که مجریان اصلی عملیاتی دولت در تامین مالی به موقع و تسهیل گر جریان های مالی کشور هستند نیز معرفی شود.

بانک صادرات ایران در آستانه فرارسیدن هفتاد و دومین سال فعالیت، با استفاده از تمامی توان و ظرفیت های خود برای تامین مالی بخش های مختلف اقتصادی و ارائه خدمات در قالب مسئولیت های اجتماعی به هموطنان، نقش بی بدیلی دارد و برای تحقق اهداف و برنامه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک صادرات ایران پای کار «خدمت» ایستاده است

بانک صادرات ایران پای کار «خدمت» ایستاده است