مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 09:352023-08-28اقتصادي

شناسایی 820 میلیارد تومان فرار مالیاتی در آذربایجان غربی


مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی گفت: 820 میلیارد تومان فرار مالیاتی با تلاش کارکنان این اداره در استان شناسایی شده که در مرحله وصول آن هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، جعفر پورمختار مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی اظهار داشت: در راستای شناسایی این پرونده، همکاری نزدیکی با نهادهای امنیتی، نظارتی و اطلاعاتی استان داشته ایم و این روند در پرونده های مشابه دیگر ادامه دار است.

وی اضافه کرد: این پرونده در خصوص خرید و فروش آهن آلات گرازه برای یکی از شرکت های بزرگ بوده و در این باره چندین شرکت صوری شکل گرفته بود.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی در تشریح جزییات پرونده اظهار کرد: پس از بررسی دقیق در این پرونده متوجه شدیم که این خرید و فروش ها از طریق واسطه های متعدد صورت می گرفت و در نهایت به شرکت های معتبر می فروختند تا از 9 درصدهای مالیاتی فرار کنند.

پورمختار ادامه داد: مدیران صوری این شرکت افرادی بودند که اطلاعات لازم در خصوص این فرار مالیاتی و نوع خرید و فروش نداشتند و گاها افراد معتادی بودند که به حقوق دریافتی خود فکر کرده و از عاقبت کار خود خبر نداشتند.

وی درخصوص دیگر فرارهای مالیاتی صورت گرفته در آذربایجان غربی گفت: گزارش های متعددی مبنی بر مطالبه پول نقد، سکه، دلار و شیوه کارت به کارت برای پرداخت وجه کالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 820 میلیارد تومان فرار مالیاتی در آذربایجان غربی

شناسایی 820 میلیارد تومان فرار مالیاتی در آذربایجان غربی