مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 10:052023-09-03حوادث

کمبود راننده پایه یک و مأمور در آتش نشانی خرم آباد


مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری خرم آباد بیشترین چالش این سازمان را کمبود نیرو عنوان کرد و گفت: در حال حاضر به 20 راننده پایه یک و 20 مامور آتش نشانی نیاز داریم.

- محمد میرزایی مقدم در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا 5 شهریور، 1350 عملیات توسط آتش نشانی خرم آباد انجام شده است، عنوان کرد: حریق بیشترین حجم از عملیات آتش نشانی را به خود اختصاص داده است.

وی بیان کرد: آتش نشانی شهرداری خرم آباد با تجهیزات و نیرو در آتش سوزی اراضی کشاورزی حضور مستمر و به موقعی داشت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری خرم آباد افزود: غرق شدگی، آسانسور و چاه هم از دیگر ماموریت های آتش نشانی خرم آباد بوده است.

میرزایی مقدم اما مهمترین چالش نیروی آتش نشانی شهرداری خرم آباد را کمبود نیرو عنوان کرد و گفت: آتش نشانی خرم آباد نیازمند راننده پایه یک و مأمور آتش نشانی است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه سال گذشته تعدادی از نیروهای آتش نشانی بازنشسته شدند، در حال حاضر به 20 راننده پایه یک و 20 مامور نیاز داریم.

میرزایی مقدم فرسوده بودن تجهیزات آتش نشانی را از دیگر معضلات آتش نشانی مطرح کرد و گفت: تامین تجهیزات آتش نشانی در شهرهای بالای پنجاه هزار نفر به عهده شهرداری است، این در حالی است که شهرداری خرم آباد با توجه به منابع مالی توان خری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود راننده پایه یک و مأمور در آتش نشانی خرم آباد

کمبود راننده پایه یک و مأمور در آتش نشانی خرم آباد