مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 11:202023-09-18سياسي

تدارک بیش از دو هزار برنامه برای هفته دفاع مقدس در استان مرکزی


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: اجرای بیش از 2 هزار برنامه در قالب 300 سرفصل اصلی در سطح استان برای هفته دفاع مقدس برنامه ریزی شده است.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: اجرای بیش از 2 هزار برنامه در قالب 300 سرفصل اصلی در سطح استان برای هفته دفاع مقدس برنامه ریزی شده است.

سرهنگ غلامرضا کریمی 27 شهریور در نشست با اصحاب رسانه در راستای تشریح برنامه های دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس مربوط به عموم مردم و یک امر بسیار مهمی بود که به رهبری امام پیش رفت.

وی افزود: در دوره دفاع مقدس شاید برای جزیی ترین موضوعات از جمله خرید یک سیم خاردار مشکل داشتیم اما اکنون در حوزه دفاعی و بازدارنگی جزو کشورهای مطرح هستیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: دوران دفاع مقدس با پرداختن به موضوع دفاع و پشت سرگذاشتن بحران ها، مدیران را ساخت.

کریمی با تاکید بر اینکه با همت جوانان در دنیا ثابت خواهیم کرد که در دنیا جزو کشورهای تراز اول هستیم گفت: با این اقدامات و تلاش ها، ایران در بین کشورهای دنیا جز کشورهای تراز اول در حوزه های علمی، نظامی و موضوعات مختلف خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک بیش از دو هزار برنامه برای هفته دفاع مقدس در استان مرکزی

تدارک بیش از دو هزار برنامه برای هفته دفاع مقدس در استان مرکزی