مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 18:402023-09-09بين الملل

نگرانی آلمان از احتمال فروپاشی ارتش اوکراین


یک نشریه آلمانی در گزارشی نوشت که کارشناسان نظامی این کشور به شدت از احتمال فروپاشی ارتش اوکراین نگران هستند این در حالی است که روسیه هنوز بخش عمده ای از توانایی نظامی خود را وارد میدان نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقام های نظامی آلمان طی روزهای اخیر نگرانی شدید خود را از احتمال فروپاشی ارتش اوکراین ابراز داشته اند.

نشریه برلینر زیتونگ روز شنبه در گزارشی نوشت که توانایی های نظامی نیروهای مسلح اوکراینی هر روز و در شهرهای مختلف و زیر ضربان نظامی روسیه در حال تحلیل رفتن است.

این نشریه افزود که کارشناسان نظامی در آلمان زنگ خطر را به صدا در آورده و از آینده و سرنوشت تاسف بار نظامیان اوکراینی ابراز نگرانی کرده اند.

در این گزارش اشاره شده است که ارتش اوکراین متحمل تلفاتی شده که امکان جبران کردن آن وجود ندارد حال آنکه روسیه هنوز از تمام قوای نظامی خود استفاده نکرده است.

  در این گزارش آمده است: نیروهای مسلح اوکراینی تلفات سنگینی چه از نظر نفرات و چه از نظر تسلیحاتی که غرب به آنها داده، متحمل شده است اما هنوز هیچگونه دستاوردجدی بدست نیاورده است حال آنکه روسیه هنوز بخش عمده ای از نیروی نظامی خود را به کار نگرفته است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی آلمان از احتمال فروپاشی ارتش اوکراین

نگرانی آلمان از احتمال فروپاشی ارتش اوکراین