مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 10:002023-08-31اقتصادي

اجرای پروژه های آب و فاضلاب روستایی یک ضرورت است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان با بیان اینکه شبکه های فرسوده آب در روستاها، باعث افزایش میزان هدررفت آب می شود، گفت: 3 سال قبل که روستاها را تحویل گرفتیم، - ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان با بیان اینکه شبکه های فرسوده آب در روستاها، باعث افزایش میزان هدررفت آب می شود، گفت: 3 سال قبل که روستاها را تحویل گرفتیم، در برخی از این روستاها 65 درصد هدر رفت آب داشتیم که با اصلاح شبکه های آبرسانی این میزان به 30 درصد کاهش یافته است.

محمدرضا اسدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تأمین آب در منطقه کاشان به سختی انجام می شود و با وجود شبکه های فرسوده، این منابع آب که با صرف انرژی و هزینه بالا به دست آمده، به راحتی از دسترس خارج می شود، بنابراین برنامه اصلاح شبکه های آب رسانی برای حفظ منابع آبی یک ضرورت است.

وی افزود: هم زمان با هفته دولت 14 پروژه آب و فاضلاب با صرف هزینه 200 میلیارد ریال (20 میلیارد تومان) در مناطق مختلف شهرستان های کاشان و آران و بیدگل به بهره برداری رسید که 12 پروژه در روستاها اجرا شد که 85 درصد از پروژه های شرکت آب و فاضلاب کاشان بود و 186 میلیارد ریال اعتبار به همراه داشته است.

اسدی تاکید کرد: برخی از پروژه ها به صورت مشترک برای چند روستا اجرا شد و درمجموع 21 روستا با جمعیت بالغ بر 28 هزار نفر از این پروژه ها، بهره مند م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه های آب و فاضلاب روستایی یک ضرورت است

اجرای پروژه های آب و فاضلاب روستایی یک ضرورت است