مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 15:352023-09-06سياسي

زیارت اربعین از نشانه های افراد مؤمن است


زیارت اربعین یکی از نشانه های افراد مؤمن است و علاقمندان به سیدالشهدا تلاش می کنند در چنین روزی با حضور در کربلا زیارت اربعین را انجام دهند.

- اردستان-امام جمعه اردستان گفت : زیارت اربعین یکی از نشانه های افراد مؤمن است و علاقمندان به سیدالشهدا تلاش می کنند در چنین روزی با حضور در کربلا زیارت اربعین را انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن دهشیری بعد از ظهر چهارشنبه در آیین عزاداری اربعین حسینی در اردستان، اظهار داشت: زیارت اربعین یکی از نشانه های افراد مؤمن است و علاقمندان به سیدالشهدا تلاش می کنند در چنین روزی با حضور در کربلا زیارت اربعین را انجام دهند که بسیاری از شهروندان اردستان نیز در کنار سایر مردم دنیا، زیارت اربعین را انجام می دهند.

وی افزود: امام حسین (ع) به قدری مردم را به راه حق و خدا دعوت کرد که راه عذر برای هیچ کس باقی نماند و همواره این امام بزرگوار مردم زمانه خود را نصیحت می کرد حتی در روز عاشورا نیز در سخنرانی خود به سپاه عمر سعد بیاناتی در قالب نصیحت بیان می کرد.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: هدف از قیام امام حسین (ع) این بود که مردم را از جهالت و گرفتاری در وادی گمراهی نجات دهد چرا که بنابر روایات نقل شده از سوی امام علی (ع) جهالت و گمراهی انسان را به معصیت نزدیک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیارت اربعین از نشانه های افراد مؤمن است

زیارت اربعین از نشانه های افراد مؤمن است