مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 23:102023-09-04اقتصادي

تجهیز روشنایی اسکله بندرترکمن با 18 دستگاه پنل خورشیدی


روشنایی اسکله بندرترکمن تا پایان این هفته با 18 دستگاه پنل انجام می شود و برای تفرجگاه محل شنا که از ورودی ساحل 19 تا محل شنا به طول دو کیلومتر است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بندرترکمن، نورمحمد جعفری امشب در جمع خبرنگاران اظهارکرد: گمرک شهرستان بندرترکمن جزو 16 گمرک مهم و باسابقه کشور است که بیش از 80 سال از قدمت آن می گذرد که در راستای سیاست دولت مبنی بر حمایت از تولید داخلی و صادرات محصولات کشور، احیای آن از شهریور ماه سال گذشته در دستور کار قرارگرفته است.

وی تصریح کرد: این گمرک دارای مخزن ذخیره سوخت 5 میلیون لیتری، فضای روباز 3 هکتاری و انبارهای سرپوشیده به ظرفیت 3 هزار و 300 متر مربعی دارد که در صورت احیا نقش بسزایی در توسعه و رونق اقتصادی و صادرات تولیدات منطقه دارد.

فرماندار شهرستان بندرترکمن خاطرنشان کرد: میزان صادرات این گمرک در پنج ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه به لحاظ وزنی 4/3 برابر و از لحاظ ارزش ریالی 3/5 برابر و به لحاظ ارزش دلاری پنج برابر رشد داشته است.

وی ادامه داد: کشورهای هدف صادرات ترکمنستان، قزاقستان، پاکستان،افغانستان، ترکیه و غیره بوده که اغلب محصولات شامل رب گوجه فرنگی، میلگرد، صیفی جات گلخانه ای ، سیمان، خرما و غیره است که این تولیدات و محصولات از سراسر کشور از این گمرک به کشورهای همسایه صادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز روشنایی اسکله بندرترکمن با 18 دستگاه پنل خورشیدی

تجهیز روشنایی اسکله بندرترکمن با 18 دستگاه پنل خورشیدی