مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 14:552023-08-26بين الملل

اهالی روستایی در سوریه از عبور کاروان نظامی آمریکا جلوگیری کردند + فیلم


منابع خبری امروز (شنبه) گزارش دادند، اهالی روستایی در استان حسکه واقع در شمال شرق سوریه از عبور کاروان نظامی آمریکا جلوگیری کردند.

- اهالی روستایی در سوریه از عبور کاروان نظامی آمریکا جلوگیری کردند + فیلم منابع خبری امروز (شنبه) گزارش دادند، اهالی روستایی در استان حسکه واقع در شمال شرق سوریه از عبور کاروان نظامی آمریکا جلوگیری کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری سانا در این باره اعلام کرد که اهالی روستای حامو در حومه جنوبی شهر قامشلی در مقابل یک کاروان نظامی آمریکایی که قصد ورود به روستای آنها را داشت مقاومت کرده و با حمایت ارتش سوریه آن را از منطقه بیرون کردند.

منابع محلی به خبرنگار سانا اعلام کردند: اهالی این روستا مانع عبور یک کاروان متشکل از چهار خودروی زرهی متعلق به نیروهای اشغالگر آمریکا به همراه یک خودروی متعلق به شبه نظامیان موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) شدند.

طبق گفته این منابع، این کاروان اشغالگران آمریکا قصد عبور از یک جاده بین المللی را داشتند که از این روستا عبور می کرد.

خبرنگار اسپوتنیک در سوریه نیز در این باره اعلام کرد که اهالی روستای حامو با پرتاب سنگ به سمت نظامیان آمریکایی آنها را وادار به عقب نشینی از روستا و تغییر مسیر به سمت مناطق تحت کنترل شبه نظامیان قسد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهالی روستایی در سوریه از عبور کاروان نظامی آمریکا جلوگیری کردند + فیلم

اهالی روستایی در سوریه از عبور کاروان نظامی آمریکا جلوگیری کردند + فیلم