مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 13:552023-09-14اجتماعي

دانش آموزان نیازمند با کوله پشتی مهربانی راهی مدرسه می شوند


رییس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس از اجرای طرح کوله پشتی مهربانی برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا جعفری با اشاره به حس زیبای ماه مهر و خرید لوازم تحریر گفت: چه از مدرسه خوشمان بیاید چه خوشمان نیاید، وقتی وارد فروشگاه های لوازم تحریر می شویم، تنوع و رنگ های شاد آنها ما را به یاد خاطرات مدرسه می اندازد.

وی افزود: با توجه به گرانی ملزومات مدارس و ناتوانی برخی خانواده ها در تهیه آن، اولین فکری که در همان ابتدا به ذهن بیشتر ما می رسد، این است که در زمان ما این همه لوازم تحریر رنگارنگ و متنوع نبود اما امروز همه چیز متنوع تر و البته بسیار گران تر شده است.

او با اشاره به اینکه خرید ملزومات مدرسه یکی از راه های انگیزش دانش آموزان برای تحصیل است؛ اظهار داشت: همانطور که بیشتر ما در کودکی از خرید وسایل نو ذوق زده می شدیم، امروز هم هیچ کودکی نیست که از داشتن یک کیف جدید برای مدرسه خوشحال نشود، اما هزینه های خرید این لوازم سال به سال بیشتر می شوند و عملا کودکان بیشتری بدون کیف و لوازم تحریر نو و یا حتی کافی راهی مدرسه می شوند.

وی با بیان اینکه شاید حتی برخی از دانش آموزان بخاطر مسائل مالی از تحصیل باز بمانند، افزود: هزینه های لازم برای ثبت نام و تحصیل دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان نیازمند با کوله پشتی مهربانی راهی مدرسه می شوند

دانش آموزان نیازمند با کوله پشتی مهربانی راهی مدرسه می شوند