مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 08:052023-08-26اجتماعي

گشت تعزیرات در یاسوج و 3 تخلف همیشگی در آستانه بازگشایی مدارس+فیلم


طرح نظارتی تعزیرات حکومتی ویژه بازگشایی مدارس در آستانه آغاز سال تحصیلی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ همزمان با نزدیک شدن به بازگشایی مدارس طرح ویژه بازرسی و نظارت بر کیف و کفش و لباس مدارس و لوازم التحریر نیز آغاز شده است.

سید حمزه لقمانی مدیرکل تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد می گوید: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس با هدف نظارت بر فروشگاهها ی نوشت افزار، کیف و کفش، و شهریه مدارس غیر انتفاعی در گشت مشترک تعزیرات حکومتی از یکم شهریور تا 15 مهر ادامه دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه می دهد که این طرح با رویکرد پیشگیرانه در حمایت از حقوق مصرف کنندگان، کنترل بازار، و تشدید نظارت  از ورود قاچاق با هماهنگی و تعامل دستگاههای نظارتی انجام می شود.

لقمانی این تذکر را هم داد که با توجه به مصوبه سران قوا واحدهای صنفی متخلف علاوه بر 10 برابر جریمه، به اشد مجازات و تعطیلی واحد صنفی نیز محکوم می شوند.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد بازرسان دستگاههای متولی و نظارتی  از جمله سازمان صمت، بسیج اصناف، صدا و سیما، اتاق اصناف، پلیس امنیت اقتصادی، پلیس اماکن،  از واحدهای صنفی بازرسی و در صورت  تخلف پرونده تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشت تعزیرات در یاسوج و 3 تخلف همیشگی در آستانه بازگشایی مدارس+فیلم

گشت تعزیرات در یاسوج و 3 تخلف همیشگی در آستانه بازگشایی مدارس+فیلم