مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 15:102023-09-01سياسي

چهلم غریبانه یار امام که خانه ای هم از خود برای خانواده به جا نگذاشت


تا آخر عمر در منزل اجاره ای زندگی می کرد و اجاره اش تا 6 ماه دیگر تمام خواهد شد و خانواده اش برای تامین خانه ای از خود چه بسا با دشواری رو به رو شوند و  اتفاقا اگر نقدی بر زندگی او وارد باشد همین فدا کردن خانه و خانواده به پای آرمان است.

-   عصر ایران- آیین چهلمین روز درگذشت آیت الله شیخ حسن صانعی از یاران رهبر فقید انقلاب و برادر مرجع فقید تقلید آیت الله شیخ یوسف صانعی در حالی در حسینیه جماران برگزار شد که به نوشته سید مهدی حسینی دورود ( دین پژوه و فعال رسانه ای حوزوی): از مسؤولان و نهادها خبری نبود و غریبانه بود.

روایت او از این قرار است:    غربت مراسم آیت الله حاج شیخ حسن صانعی دور از انتظار هم نبود چراکه در این مدت نه در قم و نه در تهران هیچ آیینی از سوی هیچ یک از دفاتر و بیوت علما و مسئولان بلندپایه و نهادهای رسمی برای او برگزار نشد.

مردی که از صداقت، صراحت لهجه، شجاعت، رازداری و سکوت پرسش برانگیز و عقلانی برخوردار بود.

   محور اصلی اندیشه سیاسی و اجتماعی او که در تمام عمر برآن پای فشرد- تبعیت از راه امام  و مقابله جدی با فقر و محرومیت و اعتلای اسلام و ایران بود.

 او چون برادرش (آیت الله شیخ یوسف صانعی)  دغدغه قرار گرفتن درست قطار انقلاب روی ریل و حرکت آن در جهت صحیح بر اساس اندیشه های بنیان گذار فقید انقلاب اسلامی را داشت و معتق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهلم غریبانه یار امام که خانه ای هم از خود برای خانواده به جا نگذاشت

چهلم غریبانه یار امام که خانه ای هم از خود برای خانواده به جا نگذاشت