مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 11:402023-08-27سياسي

برگزاری 5 جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره بین المللی موسیقی فجر


با تعیین چهارچوب های اصلی دوره سی و نهم جلسات شورای سیاستگذاری سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر به صورت منظم و هفتگی به منظور طراحی چهارچوب های اصلی و خط مشی جشنواره در بخش های مختلف آن با حضور اعضای این شورا برگزار می شود.

- با تعیین چهارچوب های اصلی دوره سی و نهم جلسات شورای سیاستگذاری سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر به صورت منظم و هفتگی به منظور طراحی چهارچوب های اصلی و خط مشی جشنواره در بخش های مختلف آن با حضور اعضای این شورا برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 5 جلسه شورای سیاستگذاری سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر با حضور محمود سالاری (معاون امور هنری)، محمد الهیاری (مدیر کل دفتر موسیقی و رییس جشنواره)، رضا مهدوی (دبیر جشنواره)، شاهین فرهت، سیدمحمد میرزمانی، هادی آرزم و محمدعلی مرآتی(اعضای شورا) و امیر عباس ستایشگر (مدیرعامل انجمن موسیقی ایران) به صورت منظم و هفتگی برگزار شده است.

طراحی چهارچوب های اصلی و خط مشی جشنواره، بررسی فراخوان بخش رقابتی و غیر رقابتی، تعیین زمان برگزاری و تقویم جشنواره، بخش بین الملل و بخش سرود از جمله محورهای گفتگو و تصمیم گیری این شورا در 5 جلسه برگزار شده آن بوده است.

سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر بهمن ماه سال جاری در بخش های مختلف، همزمان در تهران و استان های دیگر برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 5 جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره بین المللی موسیقی فجر

برگزاری 5 جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره بین المللی موسیقی فجر