مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 14:052023-09-02سياسي

بررسی حضور «امید فرهند» در پرونده حمید نوری


سیزدهمین جلسه دادگاه تجدید نظر حمید نوری در سوئد با بررسی موضوعاتی از جمله حضور یک پلیس ایرانی تبار سوئد در جریان این پرونده برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، سیزدهمین جلسه دادگاه تجدید نظر حمید نوری، روز جمعه، دهم شهریور در سوئد برگزار شد.

هیبت الله نژندی منش، مشاور حقوقی خانواده حمید نوری درباره سیزدهمین جلسه دادگاه تجدید نظر نوری گفت: در این جلسه علاوه بر بررسی حضور امید فرهند ، پلیس ایرانی تبار سوئد در پرونده حمید نوری، شهادت تعدادی از شکات نیز که در دادگاه بدوی حضور داشتند بازبینی شد، امید فرهند در دادگاه گفته که بسیاری از دیدار های خود را با حمید نوری با دادستان سوئد مطرح می کرده است.

  وی با بیان اینکه فرهند در دادگاه گفته است که به دستور دادستان سوئد در این پرونده وارد شده است، اظهار کرد: فرد مذکور گفته که این موضوع به خاطر این بوده که زبان فارسی می‎دانسته و به همین خاطر هم در ملاقات های حمید نوری حضور داشته است؛ همچنین تلفن نوری را تخلیه و بازیابی می‎کرده است.

مشاور حقوقی خانواده نوری در بخشی دیگر، بیان کرد: می توان گفت این امید فرهند بوده که به دادستان سوئد خط می داده است و در حقیقت شالوده تحقیقات مقدماتی این پرونده از سوی فردی بنا نهاده شده است که جانبدارانه عمل کرده است؛ ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی حضور «امید فرهند» در پرونده حمید نوری

بررسی حضور «امید فرهند» در پرونده حمید نوری